Socket 1 / 242 er det det samme ?
Fra : Allan H. Bruhn

Dato : 06-01-03 15:21

Hej alle !

Det ka' godt være jeg stiller dumme spørgsmål ! Men det roder lidt rundt for
mig ?
Er socket 1 det samme som 242-contact slot connecter eller hvad ?
Den pc jeg roder med lige nu er en P2 med en aflang cpu og køler på siden.
På Intel's hjemmeside
skriver de at det er en slot 242-contact slot connecter ? Er det så det
samme som socket 1?
Grunden er at bundkortet nemt kan klare en større cpu !

--
Med Venlig Hilsen

Allan H. Bruhn

allan.bruhn@stofanet.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-01-03 15:51

In article <3e1990b3$0$1763$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
allan.bruhn@stofanet.dk says...
> Er socket 1 det samme som 242-contact slot connecter eller hvad ?

Socket 1 findes ikke...

> Den pc jeg roder med lige nu er en P2 med en aflang cpu og køler på siden.

Slot1.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen