Ved godt at det er utraditionelt....
Fra : Holger Jensen & Ina ~

Dato : 08-03-01 12:02

Jeg står og skal pludselig flytte til vestsjælland, og da jeg ikke gender en
sjæl derover, så vil jeg da lige høre gruppen
Altså for det første mangler jeg et sted at bo, så hvis nogen kender nogen
der kender nogen så er jeg vældig interesseret.
Derudover, er min kæreste strandet i Århus, og kommer kun i weekenderne, så
jeg har jo masser af tid til at fiske.
Så hvis der er nogen der vil vise mig godt fiskevand så må de da gerne lige
maile mig

-
Holger

Fra : Anders og Berit

Dato : 08-03-01 17:06

Hejsa og velkommen til egnen.

Prøv at se den her: http://www.kystfluefiskeren.dk/ til en begyndelse.

Den Vestsjællandske kyst er fuld af gode steder. Nærmere betegnet hvor
omkring skal du bo.

Mvh
Anders Post

Fra : Woody

Dato : 09-03-01 17:27

On Thu, 8 Mar 2001 12:02:08 +0100, "Holger Jensen & Ina Hansen"
<styx@mail.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>jeg har jo masser af tid til at fiske.
>Så hvis der er nogen der vil vise mig godt fiskevand så må de da gerne lige

Send kærestens adresse og telefonnummer, så får du titlen på en bog om
fiskepladser i Danmark

mvh Woody

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 09-03-01 17:36

"Woody" <jenspat@zybermail.dk> skrev i en meddelelse
> Send kærestens adresse og telefonnummer, så får du titlen på en bog om
> fiskepladser i Danmark

Arhhh. jeg var nu mere for han droppede kæresten!! for så kunne han jo også
fiske i weekenden

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ nu med robotsøgning, hitlist, sidste nye links,