Forfang
Fra : Bundgaard

Dato : 06-01-03 14:26

Hej jeg er ret ny i fluefiskerens verden jeg ville blive glad hviis der er
nogen der kan fortælle mig hvilken type nylon snøre jeg skal bruge når jeg
vil knytte mine forfang og hvilken line tykelse fra start til slut jeg
fisket med flydeline klasse 5-6 og fisker mest i åen

Hilsen Dan Bundgaard

Mailto:bundgaard@jellingnet.dk

Fra : Henric

Dato : 07-01-03 01:16

> nogen der kan fortælle mig hvilken type nylon snøre jeg skal bruge når jeg
Triana Grande slam x-match (www.capricorn.se) är grymt stark. 0.20 tar 6,7
kg! Även Riverges flourcarbon är grymt stark och "osynlig". Ju starkare
lina, ju tunnare tafs och troligvis mer fisk. Med tex triana kan du gå ner
till 0.18-0.20 även när du fiskar havsöring. Taperar du med 3-4 olika
tjocklekar räcker detta hyfsat, i alla fall om du är sådär halvt nybörjare
som jag. Ibland när jag inte har tid eller ork att binda mer kör jag med
endast två olika tjocklekar.
/H

Fra : Henric

Dato : 07-01-03 01:36

> Triana Grande slam x-match (www.capricorn.se) är grymt stark. 0.20 tar 6,7
> kg! Även Riverges flourcarbon är grymt stark och "osynlig".

Längst ner på "Utrustning" kan du se en bild på respektive lina jag nämner
ovan.
http://www.telescopesoftware.se/personal/henric.nu/index.htm
Mvh Henric