apache konf "problem"
Fra : Kim Emax

Dato : 06-01-03 14:23

Hey

Jeg har før luret, men kan ikke lige gennemskue, hvad jeg skal ændre i min
httpd.conf for at www.domain.dk/test/ og www.domain.dk/test (uden /) giver
det samme resultat, nemlig at den fanger default index fil. Det er bare et
lille irritationsmoment og der er garanteret en herinde, der vil hjælpe mig
af med det, mon ik?

--
Kim Emax

Fra : Michael Andreasen

Dato : 06-01-03 14:49

"Kim Emax" <news@remove-emax.dk> wrote in message
> [...]
> lille irritationsmoment og der er garanteret en herinde, der vil hjælpe

Jeg mener at huske at du skal kigge på canoicalnames

UseCanonicalName Off

eller on :)

er altså ikke 100% sikker, men det tar kun 2 sec at teste :)

Med snehilsen
Michael

Fra : Kim Emax

Dato : 06-01-03 15:24

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote

> Jeg mener at huske at du skal kigge på canoicalnames
>
> UseCanonicalName Off

Den er sat til on både hjemme og på job, det ene sted virker det, men ikke
det andet... Jeg spørger i apache gruppen, som Tonni forslog. Men tak for
forslaget

--
Kim Emax

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 06-01-03 15:09

Kim Emax wrote:

> [...]
> lille irritationsmoment og der er garanteret en herinde, der vil hjælpe mig

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på apachegruppens eksistens...

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Kim Emax

Dato : 06-01-03 15:21

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.please> wrote

> Jeg vil bare lige gøre opmærksom på apachegruppens eksistens...

Nice, den har jeg slet ikke bemærket (det er begrænset, hvor mange grupper
man ønsker at følge med i

--
Kim Emax