Søgning blandt poster
Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 06-01-03 13:57

Hej Gruppe

Det er muligt at jeg er computeranalfabet, men er det muligt at søge
blandt posterne? I formiddags så jeg en henvisning til pottetræning - og
et billede af tre katte i hver sin potte. Er det muligt at finde denne
henvisning igen uden at skulle alle 3171 posten igennem igen?

Mvh
Kim

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-01-03 14:18

Kim Vestergaard Hornbech wrote:
> [...]
> og et billede af tre katte i hver sin potte. Er det muligt at finde
> denne henvisning igen uden at skulle alle 3171 posten igennem igen?

du går ind på følgende link:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.dyr.kat

skriver pottetræning i søgefeltet og sørger for at krydse af at du kun søger
i dk.fritid.dyr.kat
en smule bladren og du kan finde det oprindelige indlæg....

jeg formoder det er dette link du søger ;)

"Tjek lige denne http://www.coonyham.com/ "

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-01-03 14:25

Kim Vestergaard Hornbech <kvho97@hum.auc.dk> writes:

> [...]
> et billede af tre katte i hver sin potte. Er det muligt at finde denne
> henvisning igen uden at skulle alle 3171 posten igennem igen?

Det kommer an på hvilken newsreader du bruger, men google groups er
fremragende til netop dit problem. Søg på dk.fritid.dyr.kat og
pottetræning, sorter dem efter dato, og vups: Adressen er
http://www.coonyham.com/

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik