museskader
Fra : John Vedsegaard

Dato : 06-01-03 01:27

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe.. Men hvilken ellers?

Men jeg har opfundet en dims der gør at man ikke bliver træt af at bruge
musen, ved nogen hvor man kan sælge sådan noget, uden at blive snydt?... En
pose penge kan jeg jo altid anvende til et eller andet.

Det er nok ikke muligt at tage patent eller mønsterbeskytte den, da der er
mange muligheder for efterligninger og enhver kan lave sådan én på
køkkenbordet for stort set 0.00 kr. Næsten alle husstande har den i
forvejen, men anvender den til det den er beregnet til.

Undskyld jeg ikke vil sige, her, hvad jeg har præsis fundet på.

Jeg har selv brugt den i 2 år...

John Vedsegaard

Fra : jysch

Dato : 06-01-03 01:48

"John Vedsegaard" skrev d. 06-01-03 01:27 dette indlæg :
> musen
Kan du ikke fortælle nærmere om den - har selv en musekade
Mvh Jysch

http://www.kandu.dk/

Fra : John Vedsegaard

Dato : 06-01-03 01:57

"jysch" <jysch.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> bruge
> Kan du ikke fortælle nærmere om den - har selv en musekade
> Mvh Jysch

Ikke endnu, jeg har allerede nu (efter få minutter) fået flere henvendelser
pr. mail..

John

Fra : Søren Blom

Dato : 06-01-03 02:41

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev

Du skal jo begynde med at tage patent på det du har fundet på og bagefter
finde nogen der enten vil købe ideen af dig for selv at producere den eller
selv få den sat i produktion, for at sælge den på en og anden måde.
Lige hvordan du gør det, er jeg ikke den rette til at svare på, men prøv
news:dk.vindenskab.jura der er da folk der ved hvordan du skal forholde dig
til at tegne patent, ellers må du kunne finde nogen svar på
http://www.ks.dk/

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Torben

Dato : 06-01-03 14:36

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> "John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev
> Du skal jo begynde med at tage patent på det du har fundet på og bagefter

Hmmmm det bliver en dyr løsning !

Nej det jeg har fået at vide på min skole ! dvs Ingeniør studiet er, at man
skal udfærdige papir (statement mener jeg det hedder), hvor virksomheden du
vil forhandle med, skriver under på, at hvad i snakker om er uforpligtende
og bliver mellem jer, den viden modtageren for må kun bruges hvis i indgår
aftale !
på den måde kan du slå dem oven i hovedet, hvis de misbruger aftalen !
problemet er blot at de færeste har råd til en efterfølgende retssag over
for store selskaber! hvoraf man bliver trumlet ned !
men forhør lige i dk.videnskab.jura først !

TR

Fra : John Vedsegaard

Dato : 07-01-03 22:08

"Torben" <rubyto@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for store selskaber! hvoraf man bliver trumlet ned !
> men forhør lige i dk.videnskab.jura først !

Undskyld jeg har ikke været på et par dage

Jo du har nok ret, jeg husker engang jeg læste en bog - licensaftalen,
overvejer hvad du skriver og tænker lidt tilbage

John

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 06-01-03 19:37

> [...]
> køkkenbordet for stort set 0.00 kr. Næsten alle husstande har den i
> forvejen, men anvender den til det den er beregnet til.

He he - er det en grydesvamp?

Mvh Thomas

Fra : John Vedsegaard

Dato : 07-01-03 22:11

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> He he - er det en grydesvamp?

HæHæ nej det er det ikke, måske kan sådan en bruges, jeg prøver lige nu -
det virker ikke som den har nogen egentlig effet.. Nej det er meget nemmere
( men helt anderledes).

John

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 06-01-03 19:56

John Vedsegaard wrote:

> [...]
> køkkenbordet for stort set 0.00 kr. Næsten alle husstande har den i
> forvejen, men anvender den til det den er beregnet til.

I så fald kan det nok ikke betale sig at patentere dimsen, hvis det i
det hele taget kan lade sig gøre, når du siger at dimsen findes i
forvejen, bare under et andet navn og til et andet formål.
(Svjh koster det en bondegård eller to at patentere noget)
Det kræver jo ikke den store eksamen for perlehøns at regne ud at man
kan bruge den dims som man har i husstanden i forvejen, hvis man først
har set den brugt på den måde du har fundet på.
(var det mig selv, så fortalte jeg bare om idéen her, da jeg hellere vil
høre folk sige tak, men du er jo ikke mig.. )

> Jeg har selv brugt den i 2 år...

Tillykke med det.
Jeg skiftede til trackball for 2 år siden.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 07-01-03 22:14

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> høre folk sige tak, men du er jo ikke mig.. )

> Tillykke med det.
> Jeg skiftede til trackball for 2 år siden.

Nej sidste gang jeg fik ei patent, kostede det over 300.000..... Men gav
alligevel 30.000 hø hø. 270 lange i underskud øv

Men jeg overvejer da at gøre som du siger, selv om det ville være sjovere at
tjene på den..

John

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 06-01-03 22:24

Hvis det er noget alle kan lave på køkkenbordet for 0 kr. bliver det nok
svært at tjene penge på!

Ole Gammelgård

Fra : John Vedsegaard

Dato : 07-01-03 22:16

"Ole Gammelgård" <bizty@tanke.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er noget alle kan lave på køkkenbordet for 0 kr. bliver det nok
> svært at tjene penge på!

Det tror jeg også, ville bare høre om nogle havde ideer.

Tak fordi nogle af jeg gad svare.

John

Send en wedbetjent i killfiltret.