Sne
Fra : Anet

Dato : 05-01-03 21:39

Vores heste har været ude på folden i dag. Her har det ikke føget med sne.
Da vi gik ud efter staldarbejdet og skulle hente dem ind igen var det ikke
med iver de gik ind i stalden. De så ellers nydelige ud med sne i manen og
de havde leget med mulerne i sneen så de var også hvide. Dækkenerne holdt
dem jo varme og tørre så de så ganske godt tilfredse ud.

--
Hilsen
Annette

Fra : Nina Svanholm

Dato : 06-01-03 09:06

Hejsa

Mine har det på samme måde, de har virkelig et glimt i øjet når de drøner
rundt og leger i sneen
Skønt og sjovt at se på )

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Musen

Dato : 06-01-03 15:04

Ja her er det også bare sagen med alt den sne. Nilco (som er sort) kom til
at se helt gammel ud da hun var færdig med at rulle sig, for hun var hvid af
sne overalt *SSS* Og Ronso tonser bare afsted konstant, som om han er bange
for at han aldrig kommer ud igen...Men det har han jo selvfølgelig også
prøvet, så han har jo ekstra grund til at nyde friheden. Idag nærmest
kastede han sig ned i en snedrive da han ville rulle sig...Det så ud som om
han tog hovedspring i den *GGG*
Venlig hilsen Musen