Flaskehals finder Program
Fra : Rex

Dato : 05-01-03 21:28

Jeg søger et program der kan finde "flaske halse" i min computer..

Jeg synes den er rimelig langsom, og ville gerne vide lidt mere om, hvad der
gør den langsom.

Altså ikke bare et program til at teste skærmkortet, men et der kan lidt
mere...
..

-Rex

Fra : Doktoren

Dato : 05-01-03 21:34

> Jeg søger et program der kan finde "flaske halse" i min computer..
>

> Jeg synes den er rimelig langsom, og ville gerne vide lidt mere om, hvad der
> gør den langsom.

Jeg bruger et program der hedder "Hare 1.5.1" der har forskellige features, såsom memory cleaner
(bruges efter længere tids arbejden, hvor tingene efterhånden kører lidt sløjt . Den feature, som
jeg tror du har brug for er den der hedder WinOptimize, hvor din computer scannes for unødige
filer/registreringsdatabase konflikter osv osv...

Du kan læse mere her:
http://www.dachshundsoftware.com/
Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794

Fra : Rex

Dato : 05-01-03 22:12

Programmet ser godt ud, men det jeg nu mest manglede var et der kunne finde
ud af hvilket hardware
der haltede bagud....

Fra : Martin Christensen

Dato : 05-01-03 23:01

I SiSoft Sandra kan du sammenligne din nuværende hardware med de fleste
andre standarder på markedet. På den måde kan du måske finde ud af hvad der
bedst kan betale sig at skifte ud...

--
Venlig hilsen
Martin Christensen

(Fjern "-nospam1")

Fra : H3nrik V!

Dato : 05-01-03 23:29

"Rex" <rex03@hotmail.com> wrote in message
> Jeg søger et program der kan finde "flaske halse" i min computer..

Du kunne oxo poste her hvad du har - så kan vi andre kigge på det?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...