XP-drivere til HP Scanjet 2200c?
Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 05-01-03 18:20

Hejsa

Er der nogen der har dem liggende - jeg har tjekket HP's hjemmeside - men
den ligger der ikke ;(

Mvh.

Per

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 05-01-03 18:24

Nåda - kan du ikke bruge dem der ligger på
http://makeashorterlink.com/?I246128F2

Mvh,
/Kasper

Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 05-01-03 18:31

Nope Kasper - der har jeg været inde - som du kan se så står der:

CD - Scanjet 2200C precisionscan software/driver 2001-09-24 1.22 N/A

N/A = Not Awailable - altså kan man ikke hente dem fra hjemmesiden - men har
dog bestilt en cd fra HP med driverne på - men det er jo lige hvornår den
dukker op ;)

Mit håb var så at der var nogen der lå inde med dem! ;)

Ellers tak for forsøget ;)

Per

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 05-01-03 18:35

Hejsa,

Jamen hvad med "Scanjet 2200C PrecisionScan LTX software/driver" på samme
side som kan downloades? Jeg kan jo tage fejl, men mente at det var dem der
skulle bruges.

Mvh,
/Kasper

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 05-01-03 18:32

Nå, det lykkedes ikke - hele linket er:
http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml;jsessionid=RREZQLITGONGXQEXG
RMEOSQ?reg=&cc=&prodId=hpscanjet228416&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20
XP&sw_lang=en

/kco