digitalradio PCIkort
Fra : paul

Dato : 05-01-03 17:53

www.dabradio.dk kan man købe et PCIkort til 1300kr som kan modtage DR's
digitalradioudsendelser. Før jeg hopper på den ville det være interessant at
høre om der er nogen, som har prøvet det på winXP?

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 05-01-03 19:14

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> høre om der er nogen, som har prøvet det på winXP?

Tja der står at der følger drivere med til bla WinXp.

Hygge

Fra : paul

Dato : 05-01-03 21:28

Altså spørgsmålet var om der er nogen som har erfaringer med det kort.
Holder det hvad det lover? uden bøvl??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-01-03 21:59

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> wrote in message

> [...]
at
> høre om der er nogen, som har prøvet det på winXP?

Har du kigget på Terratec´s DAB box? DR box 1, heder den

Den koster godtnok 3K i danmark.. Kan da være den kan fås væseligt billigere
i Tyskland.. Men den bliver tilsluttet USB til computeren. og det ser ud til
at man også kan gemme lydmediet direkte i MP3 eller andet... og så kan den
tilsluttet hifianlæget også direkte...