Skærm m. lyd - pin out?
Fra : Kell Christensen

Dato : 05-01-03 18:14

På hvilke ben ligger lyden i et VGA stik?

kell

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-01-03 19:11

On Sun, 5 Jan 2003 18:13:35 +0100, kc@mail.stooofanet.dk (Kell
Christensen) wrote:

>På hvilke ben ligger lyden i et VGA stik?

Hvilken lyd?

--
Jens

Beach's Law: No two identical parts are alike.

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 05-01-03 19:14

> På hvilke ben ligger lyden i et VGA stik?

Der er ingen lyd i 15 Pin D-sub stikket! Hvis det er en skærm med lyd i, så
er der et separat stik et sted, som lydstikket skal proppes i.

--
Mvh. Kim, Aalborg.
Jeg har ingen indflydelse på Usenet.

Fra : .

Dato : 05-01-03 20:30

On Sun, 5 Jan 2003 19:14:26 +0100, "Kim Fritze Sillasen [9000]"
<Fritze76@hotmail.com> wrote:

>Der er ingen lyd i 15 Pin D-sub stikket! Hvis det er en skærm med lyd i, så
>er der et separat stik et sted, som lydstikket skal proppes i.

Der må sq være et eller andet der smider noget lyd over på nogle
maskiner. Jeg havde min fætters Compaq EVO ude for at lave et tjekup
på den. Han har så en Compaq fladskærm med indbyggede højttalere, og
lur mig omder da ikke kom lyd ud fra de højtalere uden at der var sat
andre kabler end vga-kablet i maskinen. Jeg må nok sige at jeg lige
lurede lidt, men lyd var der altså. Gfx bestod at et Matrox g450
lowprofile med kun dvi-stik, derpå var der sat en dvi-vga-konverter
fra et geforce 4 mx440 og så et standard 15-pins kabel op til skærmen.
Mvh Janko

Fra : JH

Dato : 05-01-03 20:36

Måske trådløst overført ?

Fra : Kell Christensen

Dato : 05-01-03 22:13

JH <dur@ikke.dk> wrote:

> Måske trådløst overført ?

> så

Jeg har set på en flad 15" med indb. HT. Den har kun skærmkabel og
tilslutning for 12v.

Kell