Laserprinter problem? (Gråt papir!)
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 05-01-03 15:03

Er der nogen der har en ide om hvorfor min Brother HP-1250 laser printer
laver udskrifterne med en beskidt grålig baggrund.

Jeg har haft den mere eller mindre skilt ad og renset, men den gør det
stadigvæk. Jeg har haft tromlen skilt ad i atomer og renset.

\MKG

Fra : Bjask

Dato : 05-01-03 19:11

Hej Morten

Det plejer at været pga. tom toner, prøv at ryste denne og se om gråtoningen
ikke forsvinder.

Hej Bjask

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 06-01-03 16:00

"Bjask" <bjaskr@get2net.dk> wrote in message
> Hej Morten
>
> Det plejer at været pga. tom toner, prøv at ryste denne og se om
gråtoningen
> ikke forsvinder.

Jeg prøver.

\MK