Mangler "Fullscreen" script! Er det HTML e~
Fra : FxTx

Dato : 05-01-03 14:46

Jeg har lavet en flashfilm, som jeg har lagt ind i et HTML
vindue. Men hvad skal jeg skrive for det bliver fullscreen?? Og
er det i HTML'en eller Flashen ?!! Hjjjjælp!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : MZH

Dato : 05-01-03 20:34

>Jeg har lavet en flashfilm, som jeg har lagt ind i et HTML
>vindue. Men hvad skal jeg skrive for det bliver fullscreen?? Og
>er det i HTML'en eller Flashen ?!! Hjjjjælp!

Det skal gøres i HTML'en - eller rettere med et javascript.

Kig ind på http://www.microbians.com/ og se det der ligger der. Jeg
bruger det selv på bl.a. www.d-vision.dk/Beta, og det virker fint.

Mikkel

Fra : FxTx

Dato : 06-01-03 13:25

> Kig ind på http://www.microbians.com/ og se det der ligger der.

Ok jeg kan ikke finde rundt på den side?! Har du et præcist link??

Fra : MZH

Dato : 07-01-03 00:06

>Ok jeg kan ikke finde rundt på den side?! Har du et præcist link??

Ups, det ser ud til, at siden har skiftet ejer... og indhold!

Men kig her
<http://www.dhtmlshock.com/window-scripts/Chromeless/default.asp>

Det er det samme script.

Mikkel