Netværk spørgsmål! USB til RJ45!!!!????
Fra : Jørgen Gilberg

Dato : 05-01-03 14:21

Hej!

Hvis man har en dimsedutt (f.eks Xbox) som har indebygget RJ45 kontakt, kan
man da på noget vis koble denne op til en eksiterende trådløs fobindelse?

Jeg ved man kan købe trådløse USB adaptere, men kan man ikke på en eller
anden måde få eksiterende RJ45 kontakt til at tale med en trådløs router.

Kan man få en trådløs USB adapter, via en konverter, til at "tale" med RJ45
kontakt?

mvh
Jørgen Gilberg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-01-03 14:31

"Jørgen Gilberg" <jorgenREMOVETHISTEXT@gilberg.org> wrote in message
> Hvis man har en dimsedutt (f.eks Xbox) som har indebygget RJ45 kontakt,
kan
> man da på noget vis koble denne op til en eksiterende trådløs fobindelse?

Jup, det kan man godt.. Linksys og Dlink er kommet med nogle billige
Ethernet adabtere...

Linksys:
http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=33&scid=36&prid=432

Kan købes blandt andet hos:

http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-w/netwad5/netlswet11.html

http://traad.loes.dk/?1.1

Dlink: http://www.dlink.com/products/dwl810/

Ved ikke hvor den kan købes i Danmark

> [...]
> anden måde få eksiterende RJ45 kontakt til at tale med en trådløs router.
>
> Kan man få en trådløs USB adapter, via en konverter, til at "tale" med

Se ovenstående

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-01-03 14:39

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> kan
>
> Jup, det kan man godt.. Linksys og Dlink er kommet med nogle billige
> [...]

Og til forsættelse på siden, kan du enddag se hvordan det opsættes med Xbox:

http://www.linksys.com/splash/wetxbox.asp

Fra : Jørgen Gilberg

Dato : 05-01-03 19:21

Kanon!!!!! Tusen tak Bjarke!