HJÆLP! med en tekstbox
Fra : Asmus Helms

Dato : 05-01-03 13:15

Hej Alle!
Jeg har det kæmpe problem at jeg vil indsætte en teksbox som jeg
selv kan redigere størelsen på! skriften og farven! plus jeg vil
kunne indsætte links og billeder!
Og sidst men ikke mindst skal det gøres i frontpage! :)
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der kan hoste mig
scripted(er en kage til html!) eller ved hvordan man kan gøre det
i fronpage :))
HJÆLP MIG!
Hilsen Asmus/Pitzburg
p.s.
Mail til mig på pitzburg@sol.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nakita

Dato : 05-01-03 15:28

"Asmus Helms" skrev d. 05-01-03 13:15 dette indlæg :
> [...]
> Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der kan hoste mig
> scripted(er en kage til html!) eller ved hvordan man kan gøre det

Jeg bruger også FP, men jeg sætter altid tekster, billeder og lignende
ind i tabeller. Du kan jo lave lige mange celler, som du har brug for og
fordelen ved det er, at du kan arbejde med hver celle individuelt - især
hvis du vil have forskellige farver i baggrunden.

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Pitzburg

Dato : 05-01-03 17:56

Problemet er bare at d ikke er en tabel jeg vil have :)
Fordi det ikke hvirker til det jeg vil!
se www.azzer.dk/inter
Den tekstbox på forsiden sådan en vil jeg have bare så jeg kan ændre alt
det der står i mit øverste indlæg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-03 18:57

Pitzburg <pitzburg@sol.dk> skrev :

>Den tekstbox på forsiden sådan en vil jeg have bare så jeg kan ændre alt
>det der står i mit øverste indlæg

Det kan du kun delvis, billeder f.eks. skal indsættes som
baggrundsbillede og virker ikke i alle browsere.

Se evt. den nederste på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/ie5/scrollfarve.htm>

Su kan kun bruge en slags text i et textarea, du kan ikke f.eks.
veksle mellem forskellige farver, fed eller normal text.

Fra : pepsimax

Dato : 05-01-03 19:24

Hej

er det kun mig der ikke kan få dette link til at virke

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/ie5/scrollfarve.htm>

mvh

pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Ahm

Dato : 05-01-03 19:30

> er det kun mig der ikke kan få dette link til at virke
>
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/ie5/scrollfarve.htm>

Ja her er den OK!

Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : pepsimax

Dato : 05-01-03 19:49

jeg får denne besked når jeg prøver linket
****************
Ups, vi kan ikke finde siden!

Adressen på den webside du forsøger at finde, er enten forkert, eller
også eksisterer siden ikke længere. Du kan prøve at gøre følgende:
Tjek at adressen er stavet rigtigt. Bemærk at det har betydning, om du
bruger store eller små bogstaver.
Prøv om du kan finde det, du søger via TDC Online [>].
Venlig hilsen

TDC Internet
pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-01-03 20:02

Insert | Form | Textarea.
Angående at indsætte links og billeder i en sådan er det ikke muligt.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-01-03 20:03

Hvad du er ude efter er en iframe. Den vil minde en del om et
textarea.