Lydkort - Hvilket til 2 højtt. m. subwoofe~
Fra : Henrik

Dato : 05-01-03 13:01

Hej,
jer er i tvivl om jeg kan bruge følgende lydkort, idet jeg kun ønsker at
anvende 2 højttalere og 1 subwoofer. Jeg gider ikke at have 5 højttalere + 1
en sub stående.

Creativ Soundblaster Live! Player 5.1

Altså kan jeg bruge ovenstående eller ville det være bedre at købe noget
andet? Det skal primært kun bruges til lidt spil.

pft
/Henrik

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-01-03 13:01

Henrik skrev i meddelelsen <3e181dd4$0$2606$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
>
>Altså kan jeg bruge ovenstående eller ville det være bedre at købe noget
>andet? Det skal primært kun bruges til lidt spil.

jeg benytter 2 ht + sub på et SBlive 1024 tidligere samme setup på et SBlive

virker helt ok, så mon ikke det også kører på et SBlive player 5.1 ?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Faxøe

Dato : 05-01-03 18:55

Hvis du blot indstiller kortet til 2 højtalere (3 hvis det er et 2.1
højttaler sæt) vil kortet levere ligeså god, hvis ikke bedre lyd end mange
andre almindelige lydkort.
Håber du fik svar på dit spørgsmål
Lasse

Fra : Henrik

Dato : 05-01-03 19:11

tak for svar - har fået at vide hvad jeg havde brug for.