Bider i ledniger :-(
Fra : Louise Viborg

Dato : 05-01-03 10:55

Hej alle!
Er der nogen der har en god måde at afvænne en kat med at lade være med
at bide i ledninger. Det er jo en forfærdelig farlig uvane

Med venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-01-03 11:03

Det er ikke altid at man kan gemme ledningerne, men
man kan købe div plastic"dimser" til at putte dem i, jeg
brugte på et tidspunkt med 2 kuld killinger, at smører
ledningerne ind i camferine håndcreme, det stinker og
smager grimt, har til dato kun kendt en kat der ikke holdt
næsen væk fra det.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Søren Houlberg

Dato : 05-01-03 11:12

Hej!

Vi pakkede ledningerne ind i sølvpapir - det er der ikke nogen som gider
bide i.

Hilsen

Mette Sofie

Fra : Helle

Dato : 05-01-03 11:10

"Louise Viborg" <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der har en god måde at afvænne en kat med at lade være med
> at bide i ledninger. Det er jo en forfærdelig farlig uvane

Hej Louise.
Prøv læs mit svar i tråden: "Hvordan lærer vi katten hvad den må og hvad
den ikke må?"

Mvh Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-01-03 19:27

Hej Marianne!
Hvor kan man købe Camferine?

Knus fra Louise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-01-03 19:36

Louise Viborg <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> writes:

> Hvor kan man købe Camferine?

I de fleste supermarkeder, Matas og apoteket. Mentholatum kan sikkert
også bruges. Eller måske pebermynteessens.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-01-03 20:24

hmm den sidste jeg købte var fra superbrugsen eller kvickly, jeg tror at
andre kamfer-baserede cremer vil
være ligeså gode, kamferlugt er meget gennemtrængende
og de færreste små snuder bryder sig om den

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-01-03 00:20

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e188671$0$47403$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> hmm den sidste jeg købte var fra superbrugsen eller kvickly,

Jeps, den kan købes i FDB's forretninger - og er også
anske vidunderlig, hvis man har frosttørre hænder

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-01-03 13:46

Jeg har noget Aloe Vera kamfercreme. Det kan måske virke.

Tak for det

Knus fra Louise