Saltholm? Tilhører det Tårnby sokn eller e~
Fra : Alf Christophersen

Dato : 05-01-03 00:59

Håper subjektlinja sier det meste??

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 05-01-03 01:12

"Alf Christophersen" skrev i en meddelelse
> Håper subjektlinja sier det meste??

Ja Saltholm hører til Tårnby sogn, Sokkelund herred, Københavns amt.

Har du brug for hjælp?

Venligst

--
Jytte Frank Dekov
Munkebjergvej 102 DK-2770 Kastrup

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 05-01-03 02:04

Jytte Frank Dekov skrev:

> Ja Saltholm hører til Tårnby sogn, Sokkelund herred, Københavns amt.

Efter 1.1.1918 hører Saltholm dog til det af Tårnby Sogn oprettede
Kastrup Sogn.

TT

Fra : Alf Christophersen

Dato : 05-01-03 20:04

On Sun, 5 Jan 2003 01:11:56 +0100, "Jytte Frank Dekov"
<jytte.dekov@mail.dk> wrote:

>Ja Saltholm hører til Tårnby sogn, Sokkelund herred, Københavns amt.
>
>Har du brug for hjælp?

En søster av min ane Anders Nielsen Thisted, barn av organist Niels
Jensen Thisted var gift to ganger på Saltholm med en Jens Pedersen og
senere med hans slektning Peder Pedersen. Hun var i mellomtiden også
gift med en annen som ant. bodde der ute, en Dirksen.

Er der noen som er etterkommere etter disse?

Fra : Heidi og Steen Chris~

Dato : 05-01-03 11:02

Du kan læse om Saltholm og Amager op vores hjemmeside:

http://users.cybercity.dk/~cfs24136/amager.html

Med venlig hilsen,

Heidi og Steen Christophersen