keyboard
Fra : x

Dato : 04-01-03 23:04

en af mine venners keyboard er blevet engelsk !!!
mangler æøå .
er der nogen der ved hvordan man laver det så det igen er Dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-01-03 23:36

x wrote:
> en af mine venners keyboard er blevet engelsk !!!
> mangler æøå .
> er der nogen der ved hvordan man laver det så det igen er Dk
kontrolpanel--keyboard måske

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-03 11:51

In article <3e175a52$0$222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, tityve@tdc-
broadband.dk says...
> en af mine venners keyboard er blevet engelsk !!!
> mangler æøå .
> er der nogen der ved hvordan man laver det så det igen er Dk

Det er ikke et hardwarespørgsmål, men derimod et OS-spørgsmål. Prøv at
den rette gruppe under dk.edb.system.-hierakiet

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen