Abit BL7-RAID USB 1.1 eller 2 ?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-01-03 22:14

Hej, hvordan finder jeg udaf hvilken USB type min bundplanke er udstyret
med?

der står ikke rigtigt noget i manualen, og Abits web, er heller ike til
megen hjælp..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : René Prebendorf

Dato : 05-01-03 09:08

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:av7iq0$i3m$1@sunsite.dk...
> Hej, hvordan finder jeg udaf hvilken USB type min bundplanke er udstyret
> med?
>
> der står ikke rigtigt noget i manualen, og Abits web, er heller ike til
> megen hjælp..

Det er vist i manualen "Hardware Setup (2-19) 3xUSB1"

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-01-03 11:51

René Prebendorf skrev i meddelelsen ...

>Det er vist i manualen "Hardware Setup (2-19) 3xUSB1"

du har ret

okie, så jeg skal købe et indstikskort af en slags, hvis jeg skal bruge den
hurtige USB ?

hmm.. manualen 2-10

så vidt jeg kan se, sidder jumperne JP2 allerede så
jeg kan mokke en USB connector på USB2 (de 2*3 ben lige neden under
jumperne)

skal jeg så bare ud og investerer i en port med et kabel der passer direkte
på bundplanken?

Fra : H3nrik V!

Dato : 05-01-03 16:41

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote
in message news:av92ls$o57$1@sunsite.dk

> [...]
> jumperne)
>
> skal jeg så bare ud og investerer i en port med et kabel der passer

Jepz! Jeg købte et i Bilka, der passede for omkring en 100-lap (ABiT BD7-II)
men det er jo _ikke_ USB 2.0 - det er stadig USB 1.1 - USB2 er bare
nummereringen af stikket..!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-01-03 21:25

H3nrik V! skrev i meddelelsen ...

>Jepz! Jeg købte et i Bilka, der passede for omkring en 100-lap (ABiT
BD7-II)
>men det er jo _ikke_ USB 2.0 - det er stadig USB 1.1 - USB2 er bare
>nummereringen af stikket..!

hmm.. det er ikke det jeg vil ha´
jeg vil ha´den hurtige USB..

Fra : René Prebendorf