Leadtek 4XSound SPDIF Problemer
Fra : FoLmEr

Dato : 04-01-03 21:05

Hejsa...

Når jeg installerer de nyeste drivere fra Leadtek's hjemmeside, er der ingen
SPDIF-indstillinger tilgængelige. Det virker underligt, for jeg har haft det
til at virke før, både optisk og koax SPDIF. Der plejer at komme en
hjemmestrikket mixer med i driverpakken, hvor man kan pille ved alle de
advancerede indstillinger, men den mangler nu og jeg aner simpelthen ikke
hvorfor. Der er ingen IRQ-konflikter med kortet, dog har det IRQ 18.
Systemet er ikke overclocket. Den analoge udgang virker fint.

Jeg har finkæmmet google uden held. Det eneste jeg fandt var et gut med
nogenlunde det samme problem. URL'en:
http://md-l.amulation.com/archive/200107/msg00081.html

System:
WinXP SP1 med alle opdateringer
Athlon XP 2200+ - Thoroughbred
A7V8X
512 mb RAM - Crucial
GF3 TI500 - Creative

Jeg ville være glad hvis nogen lige kendte finten til at få det til at
virke. Jeg ved jo det kan, jeg synes bare jeg har prøvet alt nu uden held :(

/folle