V: Musemåtte/icemat!!
Fra : Corfitz

Dato : 04-01-03 19:12

Hvilke slags/mærke giver bedst udnyttelse af en Logitech MX700 Cordless
Optical Mouse??

Mvh Corfitz

Fra : pivnu

Dato : 05-01-03 23:36

Icemat virker kun til den optiske Microsoftmus.
Til Logitech skal du finde et steelpad i stedet.

--
M.v.h.
Lene

Fra : Michael sørensen

Dato : 06-01-03 21:34

pivnu <pivnu@loveletters.dk> ytrede bl.a. i

> Icemat virker kun til den optiske Microsoftmus.
> Til Logitech skal du finde et steelpad i stedet.

Tjah, jeg kører da fint med en MX700 og en Icemat (en af
de første modeller)...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : benny the cop

Dato : 06-05-04 21:20

"Corfitz" <corfitz@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke slags/mærke giver bedst udnyttelse af en Logitech MX700 Cordless
> Optical Mouse??
>
> Mvh Corfitz

jeg har en logitech mx500 og jeg køre på icemat (sort) uden problemer og jeg
startede med en steel pad 3s men jeg vil anbefale icemat!!