Varme - Kan min bærbar tåle det ?
Fra : SpookiePower

Dato : 04-01-03 18:43

Jeg har en bæbar computer - Dell 4100 - hvor på jeg en gang imellem
henter store filer på nettet. Da dette jo tager tid tænkte jeg på om den
kan tåle at stå tændt natten over med skærmen lukket ned, mens den
henter fra nettet ? kan en bærbar tåle dette eller bliver den for varm ?

Fra : pivnu

Dato : 04-01-03 19:12

Det skulle den da gerne kunne klare.
Vi har her en 2650 stående, som sagtens kan blive defragmenteret natten
over og derved nemt stå tændt i langt over et døgn. Den lever endnu

M.v.h.
Lene

Fra : Casper Mønster

Dato : 04-01-03 22:45

Min Dell 4100 har hendet ned i 7 dage, og den lever i nu, den bliver jo
faktis ret varm får blæseren går i gang, så Dell må jo vide at den holder
til det.
En CPU må vel blive 85 grader varm og så meget bliver min ikke.

/Casper

Fra : Uni Bull

Dato : 05-01-03 02:26

Casper Mønster wrote:
> En CPU må vel blive 85 grader varm og så meget bliver min ikke.

For de mobile CPU'er er grænsen helt oppe på 100 grader...
--
Uni Bull
København K

Fra : Michael

Dato : 05-01-03 20:30

Har selv en 4100 og den står faktisk tændt på Inet døgnet rundt og har gjort
i et halv år, den virker fint endnu. Men har bemærket at hvis låget er
lukket helt kører blæser ikke så meget, som hvis den stadig står lidt åben
ved ikke hvorfor..
Michael