S: Råbuk opsatse
Fra : Finn

Dato : 04-01-03 17:12

Sælges:
2 styk råbuk opsatse på plade.
Pris samlet kr. 250,- inkl. port og forsendelse.
Billeder kan ses her :
http://home20.inet.tele.dk/alternative/salg/opsatse.htm

Tanker sender
Finn

Fra : Claus Lauritsen

Dato : 06-01-03 10:48

Hej

Hvilken Jæger, der er ved sine fulde fem kan nænne at sælge sine trofæer. ?

Claus

Fra : Andy P.

Dato : 06-01-03 14:34

Tjaa, måske han er draget til de evige jagtmarker?
Hilsen
Andy

?

Fra : Finn

Dato : 06-01-03 18:41

> [...]
> Hej
>
> Hvilken Jæger, der er ved sine fulde fem kan nænne at sælge sine trofæer.

Ja hvem kan det
Men er pæne opsatse jeg i tidens morgen fik fra et sted jeg ikke længere
erindre og står foran en flytning p.t. så jeg rydder op i gemmere og på
væggene

Tanker sender Finn

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 07-01-03 15:50

Hvem vil have andres opsatse på vægen der hjemme. tag og forær dem til din
lokale jagtforening, hvis de har et sted at hænge dem op.

Hilsen
Poul

Fra : Q8 Lars

Dato : 08-01-03 20:05

Godt svar Poul

mvh
larsl
Poul Jacobsen <jyskkranservice@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1ae8fb$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Peter Weis

Dato : 08-01-03 21:05

"Poul Jacobsen" <jyskkranservice@get2net.dk> wrote in message
> Hvem vil have andres opsatse på vægen der hjemme. tag og forær dem
til din
> lokale jagtforening, hvis de har et sted at hænge dem op.

Vi fik da stjålet en del fra vores jagthytte ved et indbrud for
nyligt. Det var gudskelov ikke vores egne; de var efterladt af et
tidligere konsortium i skoven.
Hvad mod de giver på et loppemarked?

mvh
Peter

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 08-01-03 21:43

"Peter Weis" <p.weis@email.dk> wrote in message
> Hvad mod de giver på et loppemarked?

Ikke en Sk.. de er ikke til at sælge men hvis pladen er god kan man vel
få en femmer har rodet med både antik og loppemarked og de er ikke i
ret høj kurs, selv et krondyr mener det var en 8 ender fra starten af år
1900 med et sølvemblem på med skyttens navn årstal og jeg mener der var
noget mere på den, kan ikke sælges for sølle kr. 300.-

--
Mogens Dyhre Hansen
Web: <http://www.troutfarmer.dk>