Ikke 1/4/2003 men 4-1-2003 eller 4/1/2003
Fra : Michael Tillgaard

Dato : 04-01-03 17:07

Min udbyders server kører med engelsk datoformat hvordan kan jeg
tvinge mine asp sider til at vise dansk datoformat når der
oprettes og trækkes fra access-database?

Med venlig hilsen
Michael Tillgaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 04-01-03 17:52

> Min udbyders server kører med engelsk datoformat hvordan kan jeg
> tvinge mine asp sider til at vise dansk datoformat når der
> oprettes og trækkes fra access-database?

SetLocale(1030)

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Michael Tillgaard

Dato : 04-01-03 21:11

Jakob Møbjerg Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> SetLocale(1030)

Tak for dit svar.

Det hjalp mig på sporet af:
<%Session.LCID = 1030%>
som umiddelbart ser ud til at virke på mine sider.

Fra : Thomas Voller

Dato : 04-01-03 22:52

> <%Session.LCID = 1030%>

Et godt trick er at smide ovenstående ind i global.asa under
Session_OnStart. Så slipper man (næsten) for at tænke mere på det.

Mvh. Thomas.

Fra : Monique leRoche

Dato : 10-01-03 15:13

Thomas Voller wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Et godt trick er at smide ovenstående ind i global.asa under
> Session_OnStart. Så slipper man (næsten) for at tænke mere på det.
>

> Mvh. Thomas.

Tak Thomas, lige hvad jeg stod og manglede og har ledt efter i lang
tid

Hilsen Monique