redirekt
Fra : Thor

Dato : 04-01-03 16:52

ved godt at jeg først postede i webdesign.html.
kom til at poste forkert

Hvordan er det man sætte sin side til at redierekte, lige så snart siden
loades.

Fra : denver

Dato : 04-01-03 17:27

"Thor" <thor1986@post.cybercity.dk> wrote in message

> Hvordan er det man sætte sin side til at redierekte, lige så snart siden
> loades.

<?php
header ("location: www.dinside.dk");
?>

Fra : Thomas Skovsende

Dato : 04-01-03 17:34

Thor wrote:
> ved godt at jeg først postede i webdesign.html.
> kom til at poste forkert
>
> Hvordan er det man sætte sin side til at redierekte, lige så snart siden
> loades.

<?php header("Location: http://www.google.com"); ?>

Mvh.
Thomas Skovsende

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 04-01-03 17:58

> Hvordan er det man sætte sin side til at redierekte, lige så snart
siden
> loades.

Du har allerede fået svar, men husk at der ikke må outputtes *noget som
helst*, før headerne er sendt, heller ikke tomme linjer eller mellemrum:

Forkert (tom linje):
---fil start---

<?php header("Location: http://www.google.com"); ?>
---fil slut ---

Forkert (et enkelt mellemrum):
---fil start---
<?php header("Location: http://www.google.com"); ?>
---fil slut ---

Rigtigt:
---fil start---

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction