PHP editor
Fra : Allan Møller

Dato : 08-03-01 00:17

Hvilken editor kan i anbefale når man skal til at rode lidt med php ?

-* Mvh.
-- * Allan Møller

Fra : Mickey

Dato : 08-03-01 00:42

?

Stones Text Tool - www.stonesware.dk

--
Mickey

Fra : Allan Møller

Dato : 08-03-01 00:48

Tak for tippet. Det er www.stoneware.dk

Allan

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 08-03-01 08:36

"Allan Møller" <allan.moller@get2net.dk> wrote in message
> Hvilken editor kan i anbefale når man skal til at rode lidt med php ?

PHPed! Den er for fed! Slår stones texttool mange gange (efter min mening).
http://www.soysal.com/PHPEd/

--
Venlig Hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Mickey

Dato : 08-03-01 17:27

"Christian Jakobsen" <paaske@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan Møller" <allan.moller@get2net.dk> wrote in message
>
> PHPed! Den er for fed! Slår stones texttool mange gange (efter min
mening).
> http://www.soysal.com/PHPEd/

bundede for vildt da jeg prøvede den...

--
Mickey

Fra : Ghashûl

Dato : 08-03-01 18:06

On Thu, 8 Mar 2001 17:27:09 +0100, "Mickey" <news001@susie.dyndns.dk>
wrote:

>bundede for vildt da jeg prøvede den...

Den crasher når jeg prøver at åbne en PHP fil.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7two23six29

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-03-01 18:04

"Ghashûl" wrote:

> Den crasher når jeg prøver at åbne en PHP fil.

der er noget med at man IKKE skal bruge den version der ligger på siden,
men derimod en langt nyere version som ligger i cvs eller noget i den
stil.......søg i denne gruppe for en måneds tid tilbage, der blev der
snakket om det.

MVH
kim

--
A lot of people I know believe in positive thinking, and so do I. I
believe everything positively stinks.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-03-01 09:01

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
> men derimod en langt nyere version som ligger i cvs eller noget i den
> stil.......søg i denne gruppe for en måneds tid tilbage, der blev der

der skal ikke compileres noget, derfor ligger den ikke i cvs, derimod
tag en kigger på:

http://soysal.com/PHPEd/download.php3

og download den fra den 6 marts, den er mam (version 2.95.1.5)

--
Henrik Hansen

Fra : Thïngmand

Dato : 08-03-01 09:41

UltraEdit-32 med PHP syntax highlighting add-on

www.ultraedit.com

Fra : Christian P

Dato : 08-03-01 09:39

Hej,

Homesite er virkelig god...
http://www.allaire.com/products/homesite/index.cfm
Den har "Color coding support for PHP", altså syntaks highlighting, men husk
at gemme som php ellers kommer der ikke syntaks highlighting.

Mvh Christian

Allan Møller <allan.moller@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rlzp6.2791$uQ5.131623@news010.worldonline.dk...

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 08-03-01 13:03

Allan Møller skrev:

> Hvilken editor kan i anbefale når man skal til at rode lidt med php ?

Quanta (http://quanta.sourceforge.net). Syntaksfarving af PHP og alle
andre kendte sprog, PHP-debugger, filtræ, browservisning osv. osv. -
den har alt.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

Fra : Nils Lastein

Dato : 08-03-01 14:51

Når ja... men så vil jeg da lige give mit besyv med....

Editplus www.editplus.com

nils

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 08-03-01 14:49

On Thu, 8 Mar 2001 14:50:46 +0100, "Nils Lastein" <nila@dsr.kvl.dk>
wrote:

>Når ja... men så vil jeg da lige give mit besyv med....

det er desværre ikke tilladt m. den anvendte qouteteknik... please

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 08-03-01 18:00

Allan Møller wrote:

>Hvilken editor kan i anbefale når man skal til at rode lidt med php ?

Hvis du har mod på at lære nyt, er Vim den ultimative - IMHO:
http://www.vim.org

(og så er den endda gratis

--
Dennis Skærup Højlund Andersen, http://dennisandersen.dk

How can you expect a computer to act sanely when you give it such
conflicting orders? You want it to work, and you want it to run Win95....

Fra : Lars Westermann

Dato : 23-04-01 10:29

HTML-Kit er suveræn! http://www.chami.com/html-kit/

Syntaksfremhævning, preview (hvis du har installeret PHP og PWS/IIS),
integreret FTP - Freeware.

Mvh. Lars

On Thu, 8 Mar 2001 00:16:43 +0100, "Allan Møller"

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 23-04-01 14:47

"Lars Westermann" <lw@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> HTML-Kit er suveræn! http://www.chami.com/html-kit/
>
> Syntaksfremhævning, preview (hvis du har installeret PHP og PWS/IIS),
> integreret FTP - Freeware.

Kanon program, tak for det link, Lars

Mvh
Tonni Aagesen