Erfaring med Webspeed?
Fra : Henning

Dato : 04-01-03 08:42

Man får via TDC's kabelnet en 256/64Kbit til 229,-/md - er der nogen
erfaringer med det? Skal dække nybegynder-behov for "ikke noget
særligt og mail"...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-01-03 09:48

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message
> Man får via TDC's kabelnet en 256/64Kbit til 229,-/md - er der nogen
> erfaringer med det? Skal dække nybegynder-behov for "ikke noget
> særligt og mail"...

Du kan vel også nøjes med 64/64 Kbit, det er da også fint.. Men selvfølgelig
lidt mere dejligt med lidt højere download

Fra : Morten Nielsen

Dato : 04-01-03 14:44

On Sat, 04 Jan 2003 08:42:01 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Man får via TDC's kabelnet en 256/64Kbit til 229,-/md - er der nogen
>erfaringer med det? Skal dække nybegynder-behov for "ikke noget
>særligt og mail"...

Jeg brugte det indtil vi fik etableret netværk og fælles ADSL i min
ejerforening. Det kørte upåklageligt, var meget simpelt at sætte op
etc.

/Morten

Fra : Morten Utzon

Dato : 05-01-03 22:23

> [...]
> Man får via TDC's kabelnet en 256/64Kbit til 229,-/md - er der nogen
> erfaringer med det? Skal dække nybegynder-behov for "ikke noget

Mit webspeed er nede i øjeblikket(512/128) og har været det siden torsdag
aften. Da jeg snakkede med support sagde de at det kunne tage op til to dage
at komme i gang igen. Nu er det snart mandag og jeg kan konstatere mit isdn
nok stadig det mest stabile jeg har brugt til dato og at ånden fra
TeleDanmark stadig lever i bedste velgående.

Jeg har haft webspeed siden den 1. november, indtil da uden problemer.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 06-01-03 02:56

"Morten Utzon" <utzon@pc.dk> wrote in message
> [...]
> nok stadig det mest stabile jeg har brugt til dato og at ånden fra
> TeleDanmark stadig lever i bedste velgående.

To arbejdsdage/hverdage. Hurtig hovedregning siger at du kan forvente besøg
af teknikeren Mandag eller senest Tirsdag, lidt afhængigt af hvornår Torsdag
du fejlmeldte.

Det er selvfølgeligt uheldigt for dig, men næppe noget du kan påstå er
urimeligt, eller anderledes end på en hvilken som helst forbindelse til
private.

mvh
/Kasper