ruth orkin.
Fra : Pingo

Dato : 04-01-03 00:05

Hejsa

Ved ikke om dette er den rette gruppe, men jeg leder efter et baggrunds
billede af Ruth Orkin som hedder American girl in Paris..

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 04-01-03 08:10

Sat, 4 Jan 2003 00:05:14 +0100, skrev "Pingo" <mute@e-mail.dk> :

>Ved ikke om dette er den rette gruppe, men jeg leder efter et baggrunds
>billede af Ruth Orkin som hedder American girl in Paris..

Har du prøvet billedsøgemaskinen http://images.google.com ??

Og så f.eks. skrive søgeordene "ruth orkin american"
<http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=ruth+orkin+american>

Jeg har lige prøvet at søge lidt, og kan ikke lige finde den titel, du
søger. Til gengæld ligger der masser af billeder af Ruth Orkin, der
hedder American Girl in Italy - kan det være det, du tænker på ??

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Pingo

Dato : 04-01-03 13:17

Ja jeg har prøvet google.. osv osv.. men dem jeg har haft fundet der er
ikke så store igen.. Det måtte gerne være i en bedre kvalitet..

Fra : max

Dato : 04-01-03 18:31

> Ja jeg har prøvet google.. osv osv.. men dem jeg har haft fundet der er
> ikke så store igen.. Det måtte gerne være i en bedre kvalitet..

Med et billedbehandlingsprogram kan du forstørre det
så det kan bruges som baggrundsbilled.. Hvor svært kan
det være.. Og gratis...!
Ellers køb plakaten og affotografer den digitalt..

Fra : Steen Olander \(web-~

Dato : 06-01-03 08:00

"Pingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Ved ikke om dette er den rette gruppe, men jeg leder efter et baggrunds
> billede af Ruth Orkin som hedder American girl in Paris..

Det er ikke så sært, hvis du ikke er heldig at findes hendes billeder.
De gange jeg har fundet et web-sted med et eller flere har fjernet
billederne efter kort tid, hvilket tyder på at de der passe godt på dem
eller den indtægtskilde de repræsentere. Se f.eks.
http://www.imageexchange.com/ruthorkin/5581.html, hvor prisen er 1000-1200
$.

Ud over Ruth Orkin-domænet, som har "American girl ..." på
http://www.orkinphoto.com/amergirl.html (364x236 pixel) findes der et lidt
større (526x348 pixel) via
http://www.art.com/asp/sp.asp?PD=10041178&RFID=184491# og zoom.
--
Med Kærlig Hilsen
Steen Olander

Fra : Pingo

Dato : 07-01-03 17:29

takker Steen..

Det ene var lidt størrer end det jeg havde..

Må detsværrer tilstå at jeg ikke lige har en 1000-1200 dollers jeg kan smide
til det.. Selvom det ville være dejligt..