Anbefaling af mus (Var:Logitech MX500/700)
Fra : Incognito

Dato : 03-01-03 23:16

Har som sagt kigget på en Logitech MX500/700 - men synes den er rimelig dyr.
Er det den bedste af den bedste mus - eller findes der andre gode
alternativer?

Øs ud af jeres erfaringer

Jeg skal bare have en mus der ligger godt i hånden, 4-? knapper, optisk -
gerne trådløs :)

/Dan

Fra : Michael Bach

Dato : 03-01-03 23:20

> Jeg skal bare have en mus der ligger godt i hånden, 4-? knapper,
optisk -
> gerne trådløs :)

Jeg er ovenud tilfreds med "Logitech cordless mouseman optical". Den fås
til omkring 450kr og den ligger i hvert fald godt i hånden. Men hvis du
er en hardcore gamer så vælg modellem som er med ledning, for ellers
holder batterierne ikke særlig godt:)

....::: Michael Bach :::...
..:: www.vorbis.com ::.

Fra : Tinky Winky

Dato : 04-01-03 00:15

> [...]
>
> Øs ud af jeres erfaringer
>
> Jeg skal bare have en mus der ligger godt i hånden, 4-? knapper, optisk -

MX300, koster (mx)300 kroner. Den er god til spil, det er samme optiske
teknik som mx500. Den er mindre. Har "kun" 4 knapper.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 04-01-03 00:38

Microsofts optiske mus og trackballs er mine personlige favoriter :D - Til
meget rimelige priser !

Fra : Anders Faber

Dato : 04-01-03 15:38

"Incognito" wrote

> [...]
>
> Øs ud af jeres erfaringer
>
> Jeg skal bare have en mus der ligger godt i hånden, 4-? knapper, optisk -

Ja nu skriver du, at den gerne må være trådløs - men hvorfor egentlig? Jeg
vil til enhver tid foretrække en mus med ledning - i hvert fald når man pt.
ser på kvaliteten af de trådløse. Jeg synes ganske enkelt ikke at
præcisionen er nær så god. Refresh raten er jo helt i skoven i forhold til
en med ledning. Og så er de også tungere...

Jeg bruger en Logitech MX300 - Optisk med ledning. En suveræn mus - scroll
hjulet måtte dog gerne have været lidt mere lydløst.

VH
Anders

Fra : DWM

Dato : 04-01-03 23:48

"Anders Faber" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> præcisionen er nær så god. Refresh raten er jo helt i skoven i forhold til
> en med ledning. Og så er de også tungere...

Jeg har ingen problemer med præcisionen på min ledningsfri Logitech
optiske mus. Men den er da lidt tungere pga batterierne. Til gengæld skal
der ikke bøvles med en ledning.

/Kenneth Iversen