nervøsitet på udstilling
Fra : Elisa Buchardt

Dato : 03-01-03 22:36

Hej NG'er !

Det er så uheldigt, at da vi sidst var på udstilling, var dommerbordet
placeret på scenen med larm fra højtaler og skratten fra mikrofonen. Det
gjorde vores lille prinsesse meget nervøs, og jeg er bange for at hun
har fået afsky for udstillinger. Nu skal hun udstilles i Vejle d. 26/1
og jeg ville helst have at det blev en god oplevelse for hende.

Jeg husker, at der her i nyhedsgruppen har været flere indlæg om et
naturmiddel uden bivirkninger som kan berolige katte i stressede
situationer uden at dope dem.

Er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på midlet?

På forhånd tak

E.B.

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Battlefield´s

Dato : 03-01-03 22:55

Hej
Jeg har brugt Bach´s blomstermedicin (købes i Matas) til Midas, de sidste
gange har jeg dog kun sprøjtet lidt Feliway på mig selv (det var "bær
selv-udstillinger") tilsyneladende virkede det lige så godt. Han var i hvert
fald helt rolig, men måske er det også fordi han efterhånden har vænnet sig
til udstillinger.
Da han fik Bach´s dråber gav jeg ham ca. et halvt pipetterør fyldt, jeg tror
ikke at han synes at det smagte så værst.
Held og lykke i Vejle!
Vibeke

---

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-01-03 23:19

Jeg har god erfaring med Ypsilioheel fra http://www.bionordic.dk/

Det er bare vigtigt at katten får det, før stressen starter.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 05-01-03 12:50

Hej,
Og tak til jer begge for informationen.
Hvad indeholder Ypsilioheel; jeg har været ind på BioNordics hjemmeside
og kan ikke finde oplysninger om produktet?
V.H.

E.B.