Farum Arena
Fra : P.C.

Dato : 03-01-03 21:55

Hi
Tager jeg fejl, eller var der i tale om at der under Limtræ's bjælken, var endnu
en bjælke vertikalt, og at der var "afstandspinge" mellem de to limtræ
konstruktioner ?
Hvis enderne så var forspændt nedad, ville der jo være et kolosalt bræk opad på
midten af den øverste og buede limtræ bjælke ; altså det var da en svær bjælke
til at holde et let tag.
P.C.
http://www.designcommunity.com/scrapbook/thumbnails/1902.jpg

Fra : Lars

Dato : 04-01-03 00:21

In article <3e15f8ae$0$188$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, per.corell@privat.dk says...
> [...]
> en bjælke vertikalt, og at der var "afstandspinge" mellem de to limtræ

PC, jeg skal gøre opmærksom på at emnet er off topic, se gruppens fundats her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.cad

--
Best regards

Lars Sandberg

Fra : P.C.

Dato : 04-01-03 11:07

Hi

"Lars" <ls@No_Email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
per.corell@privat.dk says...

> PC, jeg skal gøre opmærksom på at emnet er off topic, se gruppens fundats her:

Nu taler jeg om en moderne bygning, hvor der givet har været brugt CAD til at
projektere tag konstruktionen, ---------- men det er måske netop det der var
ivejen, at der _ikke_ blev .
P.C.

Fra : cha