opdater eller ikke?
Fra : Janus Sander Schiøtt~

Dato : 03-01-03 18:35

Hej

to spørgsmål:

1. Hvordan sørger jeg for at en side altid opdaterer sig selv når
man linker til den. Også selvom den lige har været indlæst?

2. Hvordan sørger jeg for at en side ikke kan opdateres?

Mvh Janus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-01-03 20:48

Se inline.

On Fri, 3 Jan 2003 17:34:38 +0000 (UTC), Janus Sander Schiøtte
<Sunaj@oncable.dk> wrote:

>1. Hvordan sørger jeg for at en side altid opdaterer sig selv når
>man linker til den. Også selvom den lige har været indlæst?

>2. Hvordan sørger jeg for at en side ikke kan opdateres?

Ikke muligt og hvad skulle formålet også være?

Fra : Janus Sander Schiøtt~

Dato : 03-01-03 22:20

> Ikke muligt og hvad skulle formålet også være?

Formålet er dette:
Jeg har på min side en gæstebog lavet med ASP. Når folk har skrevet
deres indlæg kommer de tilbage til listen med indlæg. Hvis de så
opdaterer siden... så kommer det de lige har skrevet til at stå der
en gang mere!

Kan jeg gøre noget andet for at ungå det?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-01-03 10:01

Prøv at spørge i ASP gruppen, der kan de nok hjælpe dig med at rette
koden så den virker ordentligt.

Fra : LH Søfren

Dato : 12-01-03 02:33

> Se inline.

> Ikke muligt og hvad skulle formålet også være?

> http://www.viewsource.dk har et script, der hedder "norefresh" - det
skulle kunne bruges i dit andet spørgsmål.