Restarter ved shutdown
Fra : einar lund

Dato : 03-01-03 18:36

Plutselig har min computer begynt å restarte når jeg skal slå den av.
Uansett hva jeg gjør vil den ikke stenge ned. Det eneste som hjelper er å
fjerne strømtilførsel ved å ta bort power kabel.
Jeg har innstallert win xp 4 ganger med samme resultat. All unødvendig
hardware er fjernet.
Og jeg har prøvet med nytt skjermkort, memory, hardisk og idekabler.
Ingenting hjelper, kan det være hovedkortet ?
Noen som har opplevet det samme eller har noen tips ?
Jeg kjører Win Xp med Asus A7V333

Einar

Fra : René Prebendorf

Dato : 03-01-03 19:34

"einar lund" <eina-lun@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ingenting hjelper, kan det være hovedkortet ?
> Noen som har opplevet det samme eller har noen tips ?

Jeg havde samme problem, det var fordi jeg havde installeret Easy CDCreator
5.02
Jeg afinstallerede programmet og kørte Ad-aware og det virkede,
kan hentes her:http://www.lavasoftusa.com/downloads.html
Du skal også hente RefUpdate 2.01

Højreklik på Denne Computer>Avanceret>Indstillinger under Start og
Genoprettelse>fjern flueben ved Genstart automatisk og du får en
fejlskærm næste gang du lukker.

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : einar lund

Dato : 03-01-03 23:42

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i melding

> [...]
> Uansett hva jeg gjør vil den ikke stenge ned. Det eneste som hjelper er å
> fjerne strømtilførsel ved å ta bort power kabel.

Jeg kjører kun operativsystemet, ingen ekstra software. Jeg har fjernet
flueben ved gjenstart automatisk, det hjelper ikke.

einar lund

Fra : Leony

Dato : 04-01-03 20:03

> Jeg kjører kun operativsystemet, ingen ekstra software. Jeg har
> fjernet flueben ved gjenstart automatisk, det hjelper ikke.

Der er tips her til genstart i stedet for luk her:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm

Hvis dette ikke hjælper, så er der måske hjælp at hente i Windows-gruppen,
hvor spørgsmålet har været oppe et par gange før.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/