Lydkort med god MIDI ?
Fra : Doktoren

Dato : 03-01-03 17:52

Hej
Jeg søger efter et lydkort der skal bruges primært til MIDI. Det skal selvfølgelig
også kunne afspille diverse Musikfiler, DVD osv, samt gerne have Digital Udgang
(ikke et must).

Lige et spørgsmål mere. Hvis jeg vil køre lyden via et digital kabel over mit
udmærkede hifianlæg, kan jeg så få 5.1 surround, hvis mediet jeg afspiller via
computeren er 5.1 kompatibelt ? Forstærkeren har selvfølgelige digital ind og DD,
DTS osv osv...... og i så fald hvilket kabel skal jeg bruge. Hvad koster det cirka?

Jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan give mig et godt råd.
På forhånd tak for hjælpen...

Prisen for lydkortet må gerne være i low-budget klassen, hvis man kan få noget
der er noget værd.
Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-03 10:43

In article <av4f3g$e58$1@sunsite.dk>, REMOVElkh79@hotmail.com says...
> Jeg søger efter et lydkort der skal bruges primært til MIDI. Det skal selvfølgelig

Køb en MIDI-boks. Roland laver nogle ganske gode af slagsen...

> [...]
> Dr. Koch
> ----------------------------------
> tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..

Din signatur er 6 linier for lang og mangler en korrekt adskiller...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Olesen

Dato : 05-01-03 18:15

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> In article <av4f3g$e58$1@sunsite.dk>, REMOVElkh79@hotmail.com says...
>
> Køb en MIDI-boks. Roland laver nogle ganske gode af slagsen...

Eller overvej et keyboard som er GM/GS kompatibelt.
Så har du både lydmodul samt keyboard, + et godt
akompaginement hvis det skal gå stærkt
til pludselige idêer..

MVH