trådløs mus med modtager i selve usb-stikk~
Fra : Peter T.

Dato : 03-01-03 16:52

Jeg er fornyligt faldet over en lille trådløs mus, hvor modtageren sad i
_selve_ stikket. Altså ingen ledning imellem stik og modtager og dermed
perfekt til en bærbar! Jeg husker ikke hvad mærke det var, og en søgning
på bla. edbpriser.dk gav intet resultat.

Kender nogen sådan til en trådløs usb-fætter?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : David

Dato : 03-01-03 18:19

> Kender nogen sådan til en trådløs usb-fætter?
Har også set dem men kan heller ikke huske hvad de hedder. Skriver fordi der
i manualen til min bærbare står at man så vidt muligt skal undgå USB mus
idet alt udstyr koblet på USB porten vil gøre batteritiden væsentligt
lavere. Det skulle efter sigende have noget at gøre med at den bærbare ikke
kan skrue helt ned for strømmen til bussen når der sidder en usb enhed i...
Er det en and?

mvh

Davod

Fra : Peter T.

Dato : 04-01-03 04:01

David wrote:

> undgå USB mus idet alt udstyr koblet på USB porten vil gøre
> batteritiden væsentligt lavere.

Aha! Meget brugbar oplysning at kende til, når jeg en sjælden gang ikke er
i nærheden af 230 volt. Tak.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-03 18:39

Jeg købte en sådan mus i bilka til kr. 249,- (Mr. Platinum - trådløs,
optisk, scroll)

En lignende fættet fra targus kostede kr.599,- i merlin

Og det var "næsten" samme model, indpakningen var ens, men der er en lille
forskel på selve knapperne

Alt i alt, så er jeg glad for min lille mus....

Henrik

Fra : Peter T.

Dato : 04-01-03 03:59

KaPoW wrote:

> Jeg købte en sådan mus i bilka til kr. 249,- (Mr. Platinum - trådløs,
> optisk, scroll)

Tak for rådet.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 04-01-03 04:32

> [...]

Kan den også køre på PS/2 porten?

--
Fjern (fjern_dette) ved svar på mail.
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-03 16:39

Nej, kun USB !

Henrik

Fra : Leony

Dato : 04-01-03 20:12

> [...]

> og en søgning på bla. edbpriser.dk gav intet resultat.
> Kender nogen sådan til en trådløs usb-fætter?

Trust:
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12781
(mener at Trust har en model i "fuld" størrelse, men kan ikke finde den på
deres hjemmeside. Tror nok jeg har set den i Merlin)

Typhoon:
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40149&catid=003
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40199&catid=003
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40221&catid=003

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 05-01-03 12:59

> Trust:
> http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12781

Den er på tilbud i Bog & Ide til 100,-
(Forudsat at der ikke er en trykfejl i deres katalog).

Fra : Peter T.

Dato : 05-01-03 13:05

Leony wrote:

> Den er på tilbud i Bog & Ide til 100,-
> (Forudsat at der ikke er en trykfejl i deres katalog).

Godt jeg reelt ikke har bestilt jvf. mit forrige indlæg. Jeg vil lige
vente til imorgen og finde en bog&ide. Tak for rådet.

Fra : Leony

Dato : 05-01-03 14:13

> Godt jeg reelt ikke har bestilt jvf. mit forrige indlæg. Jeg vil lige
> vente til imorgen og finde en bog&ide. Tak for rådet.

Velbekomme.
Håber den er pengene værd og at det er den rigtige model.

Fra : Peter T.

Dato : 05-01-03 13:02

Leony wrote:

> http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40199&catid=003