Realtek 8139*B* ikke et alm. netværkskort?
Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 03-01-03 14:55

Jeg ligger efterhånden inde med en del netværkskort og de fungerer alle
sammen fint undtagen et enkelt. Jeg troede så bare, at skidtet var defekt og
var ved at smide det ud, men så opdager jeg at alle de andre har Realtek
8139C chipsets, mens det "defekte" har 8139B.

Nu kommer så det store spørgsmål: Er B modellen ikke et almindeligt netkort
som de andre? Stikker jeg et 10/100 kabel i den reagerer både netkort og
hub/switch, som var det et alm. netkort (dvs. der ser ud, som om skidtet har
forbindelse med dioder der lyser og hvad har vi) men der er ingen adgang
hverken den ene eller anden vej.

Nogen forslag?

--
Mvh. Kim, Aalborg.
Jeg har ingen indflydelse på Usenet.

Fra : M.N.

Dato : 03-01-03 15:19

"Kim Fritze Sillasen [9000]" <Fritze76@hotmail.com> wrote in message
> [...]
har
> forbindelse med dioder der lyser og hvad har vi) men der er ingen adgang

Her måske? : www.netronixinc.com/support4.html#4-33

Mogens