Bio Balls !
Fra : Mudj@

Dato : 03-01-03 14:10

Hej,

Er der nogen der vil dele erfaringer omkring disse blå bolde man kan putte i
sit filter? Jeg har lige puttet dem i 2 af mine spandfiltre.

Mvh,

Morten

Fra : Brizz

Dato : 03-01-03 14:50

>Jeg har lige puttet dem i 2 af mine spandfiltre.

Med hvilket formål?`Kender dem nemlig ikke.

Mvh Brian
---

www.gronaerten.dk

nu med bil til salg

Fra : Mudj@

Dato : 03-01-03 14:58

De skulle have samme virkning som filtermateriale, ex. keramiske sten osv...

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 04-01-03 22:57

Mudj@ wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen der vil dele erfaringer omkring disse blå bolde man kan putte i
> sit filter? Jeg har lige puttet dem i 2 af mine spandfiltre.

Hvis det er de der bordtennisbold-store plast-"bolde", du mener, er to
vel næsten lige så godt som ingen. De er beregnet til en type
filtrering, hvor der skal en del flere end to til for at have effekt.
De er beregnet til at være grobund for et bakterielag, der filtrerer
biologisk.

--
Steen Suder

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-01-03 23:01

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> wrote in message

> [...]
> filtrering, hvor der skal en del flere end to til for at have effekt.
> De er beregnet til at være grobund for et bakterielag, der filtrerer

Han har puttet biobolde i hans 2 spandfiltre, og ikke puttet 2 biobolde i.
Læste det på samme måde som dig første gang.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 04-01-03 23:45

Thomas Schreiber wrote:
> "Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> wrote in message

> putte i

> Han har puttet biobolde i hans 2 spandfiltre, og ikke puttet 2 biobolde i.
> Læste det på samme måde som dig første gang.

UPS!

Undskyld.

--
Steen Suder