Officejet 710
Fra : Martin Berentzen

Dato : 03-01-03 14:17

HEJ!

Jeg har subj... på det seneste er den begyndt at skrive temmeligt grimt,
dvs. tilfældige streger på dokumenter... jeg har prøvet at smide en ny
blækpatron i, men det hjælper ikke.. desuden kan den heller ikke skrive
farver mere, selvom farvepatronen ser rimelig intakt ud.

OS: Windows XP

Jeg har prøvet med den nyeste drivere fra www.hp.dk uden forbedringer...

Nogle gode forslag?

Martin

Fra : René Prebendorf

Dato : 03-01-03 14:50

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> blækpatron i, men det hjælper ikke.. desuden kan den heller ikke skrive
> farver mere, selvom farvepatronen ser rimelig intakt ud.

Prøv at rense den.

Citat fra manualen:

Cleaning the print cartridges and surrounding areas

If your printing is smeared, it could be caused by a buildup of debris

on the print cartridge. To correct this problem, clean the print cartridges,

cartridge holder, and the inside area of the HP OfficeJet.

Note: You'll find this procedure with illustrations in the Help system.

Look in the Help index under "Maintenance, scheduled." Click on

terms underlined with dashed lines to see photographs.

Venligst René