Printer..hva´ skal man købe ??
Fra : Ole Sørensen

Dato : 03-01-03 11:21

Prisklassen 0 - 2000,-

Prisen på vedligehold/patroner mm. er underordnet.

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 03-01-03 12:14

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prisklassen 0 - 2000,-
>
> Prisen på vedligehold/patroner mm. er underordnet.

Du skriver ikke hvad du skal bruge printeren til og hvor meget du forventer
at bruge printeren?
- Har du brug for farveudskrifter?
- Eller er det primært tekst?
- Hvor er meget kommer du til at bruge printeren?
(50 sider om måneden eller 500+).
- Styresystem (hvis linux, er det ikke alle printere
der er fuldt ud understøttede).

Så skriv lige igen, for at vi kan hjælpe dig.

Mvh. Jess

---
Ved svar på email, fjern REMOVE fra emailadressen.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 03-01-03 12:31

> [...]
> - Styresystem (hvis linux, er det ikke alle printere
> der er fuldt ud understøttede).
>
> Så skriv lige igen, for at vi kan hjælpe dig.

Ok..det var selvfølgelig ikke meget info jeg kom med, men hermed lidt mere
at bedømme ud fra:

Printeren skal bruges til all-around. (Billeder, tekst mm. men primært
sort/hvid)
vel ca. 100 sider pr. mdr.
Windows XP

Mvh /Ole

Fra : BorreBoy

Dato : 03-01-03 12:30

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prisklassen 0 - 2000,-
>
> Prisen på vedligehold/patroner mm. er underordnet.

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/U1017948874/_39625612/
LS6-15-90D906A01004FA/

Jeg har intet med auktionen at gøre, men har læst en knald-god anmeldelse af
printeren (kan bare ikke huske hvor). Ville selv ha' købt den, da jeg skulle
have ny printer for 6 mdr. siden, men kunne ikke finde den i DK.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Martin K

Dato : 03-01-03 14:26

BorreBoy wrote:
<http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/U1017948874/_39625612
/LS6-15-90D906A01004FA/>

Mon linket virker bedre nu?

> [...]
> anmeldelse af printeren (kan bare ikke huske hvor). Ville selv ha'
> købt den, da jeg skulle have ny printer for 6 mdr. siden, men kunne

OK...

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 03-01-03 14:28

Martin K wrote:
> BorreBoy wrote:

<http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/U1017948874/_39625612
> /LS6-15-90D906A01004FA/>
>
> Mon linket virker bedre nu?

Nå ikke. Meeen sådan!
http://makeashorterlink.com/?K529122F2

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 03-01-03 19:30

Martin K skrev:

> Mon linket virker bedre nu?

Jeg kan anbefale:
<http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recommended/q331923/default.asp>

<http://support.microsoft.com/?kbid=331923>

| This update fixes the following issues...:
| Long Uniform Resource Locators (URLs) That Wrap in the Body of a
| Message May Break. When you use long URLs in the body of a
| message, the URL may break if it wraps. This also occurs when the
| URL contains two dashes followed by a space ("-- ").

Og en anden meget rar bugfix er at din signaturadskiller bliver
korrekt fra og med denne opdatering. Det er den ikke nu.

Madsen.