USB 2.0 igen-igen
Fra : Jan

Dato : 02-01-03 23:41

I forlængelse af nedenstående vil jeg spørge om nogenkender USB 2.0 kortet
fra Sandberg ?
Det fås jo til en rimelig pris.

Hej med jer

Jeg har et ATEN PU-212 PCMCIA kort med 2 stk USB 2.0 porte jeg vil køre med
Windows XP
Jeg har hentet ny driver til XP hos www.aten.com men det virker ikke endnu
(den mister forbindelsen)
Er der nogen der kan hjælpe mig med det ?

Venlig hilsen Jan Petri

Fra : Jens Petersen

Dato : 03-01-03 00:59

On Thu, 2 Jan 2003 23:40:47 +0100, "Jan" <janpetri@pc.dk> wrote:

>I forlængelse af nedenstående vil jeg spørge om nogenkender USB 2.0 kortet
>fra Sandberg ?
>Det fås jo til en rimelig pris.

Ja, installer softwaren, sluk computeren, installer kortet, tænd
computeren, og du er kørende.

--
Jens

A day not wasted is a day wasted!

Fra : danni plougmann

Dato : 05-01-03 14:12

plejer det nu ikke at være omvendt

sluk computer, installer kortet, tænd computer, windows finder ny hardware,
installer driver, og du er kørende.

bare en tanke.

/mvh danni plougmann

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-01-03 19:05

On Sun, 5 Jan 2003 14:12:23 +0100, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>plejer det nu ikke at være omvendt
>
>sluk computer, installer kortet, tænd computer, windows finder ny hardware,
>installer driver, og du er kørende.
>
>bare en tanke.

Jo, men hvis du gør det sådan skal du afinstallere de drivere windows
insisterer på at installere for at installere de rigtige.

(Ikke at det er noget problem, men hvorfor gøre tingene omvendt?)

--
Jens

Elvis Lives! I saw him! He was in the wax musuem! I swear it!