MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse
Fra : Steen Larsen

Dato : 02-01-03 22:54

Hej NG
Er der en der kan hjælpe mig.
Når jeg tænder min computer får jeg en fejlmeddelelse som lyder:
Procedureindgangspunktet WSCUpdateProvider blev ikke fundet i
DLL-biblioteket WS2_32.dll.

PS. Jeg har Windows xp Home, jeg er total nybegynder så svar gerne udførligt
tak.

MVH Steen

Fra : Crank

Dato : 03-01-03 04:28

> Når jeg tænder min computer får jeg en fejlmeddelelse som lyder:
> Procedureindgangspunktet WSCUpdateProvider blev ikke fundet i
> DLL-biblioteket WS2_32.dll.

Jeg vil foreslå, at du prøver at lokalisere den underlige
meddelelse ved at gennemse dine systemfiler.
Jeg mener, at du kan finde systemfilerne via
Start > Kør, og skrive sysedit (Win98)

Du kan jo evt. bruge søgefunktionen i filerne og søge efter WSC
-ingen garanti ;)

-Crank

:::::::::::::::::::::::::::::::::
-- http://FairSite.dk -- har startet PRISKRIG på hosting og navne.
TOP service og et s·u·v·e·r·æ·n·t brugerinterface.
Klik ind og prøv demoen.

Fra : Steen Larsen

Dato : 03-01-03 20:03

"Crank" <crank@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil foreslå, at du prøver at lokalisere den underlige
> meddelelse ved at gennemse dine systemfiler.
> Jeg mener, at du kan finde systemfilerne via
> Start > Kør, og skrive sysedit (Win98)

Rigtig der kommer nnogle systemfiler men ikke noget jeg kan bruge.

> Du kan jo evt. bruge søgefunktionen i filerne og søge efter WSC
> -ingen garanti ;)

Det gav ikke noget resultat.

MVH Steen.

Fra : ha

Dato : 03-01-03 20:14

> Det gav ikke noget resultat.

Der er måske noget du kan bruge her
http://makeashorterlink.com/?A50C163F2

mvh
ha

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-01-03 23:24

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse

> Der er måske noget du kan bruge her
> http://makeashorterlink.com/?A50C163F2
>
> mvh
> ha

Nej, desvere fandt jeg ikke løsningen HÆÆÆÆÆLP!!!

MVH Steen.

Fra : ha

Dato : 05-01-03 10:33

> Nej, desvere fandt jeg ikke løsningen HÆÆÆÆÆLP!!!

Du kunne jo smide XP cd'en i igen og køre det der hedder
en reparation, det kunne evt. løse prøblemet for dig. Jeg
går ud fra, at systemet har kørt fejlfrit tidligere eller?

mvh
ha