Q: Diamond Viper 770 - TV modul
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 02-01-03 22:38

Har netop købt et brugt Diamond Viper 770 ultra kort (AGP sokkel med TNT2
chip)

Der fulgte et PCI udvidelseskort med med SVHS, composite lydudtag og SPDIF

Det er koplet op mod diamond kortet via et kort flad kabel... muligvis
hedder soklen en "future connector" ???

Troede oprindeligt bare det var et TNT2 kort med tv udgang...

Hvad er det for et udvidelseskort jeg står med, og hvor kan jeg hente
drivere ??? Windows ME siger bare at det er et PCI multimedie kort, og at
der skal bruges en driver...

Kan kortet mon udpakke DVD formatets MPEG 2, eller er det bare en TV udgang
???

S.U.

--

Remove *nospam* from the address