bugspytkirtel
Fra : F. Hansen

Dato : 02-01-03 16:34

Det drejer sig om min kone der har fået konstateret
forkalket bugspytkirtel efter en galdeoperation.
Hun har lige siden haft frygtelige smerter, som bliver
værrer som tiden går, det er nu 8 år siden operationen.
Går stadig til kontrol hver fjerde måned på hospitalet,
for at se om organet producerer enzymer og inzulin,
alt er ok, men smerterne er der stadig dag og nat.
Hun tager mange forskellige smertestillende piller, men
ikke noget der hjælper. Har gået på Herlev smerte klinik,
uden resultat. Har prøvet alternative behandlinger alt-
sammen uden resultat.
Håber på denne side, at der evt. er en eller anden som
har et godt råd, så jeg kan få min førhen så livsglade
kone tilbage igen.
Godt Nytår.
--
Mvh. Frede