Netmedicin ???
Fra : ** Tina Qvist **

Dato : 02-01-03 22:02

Ligger nogen inde med et link
til en europæisk on line apotek
som sælger receptmedicin

Fra : Tove

Dato : 04-01-03 13:11

D.Thu, 2 Jan 2003 22:02:03 +0100 skrev ** Tina Qvist **:

> Ligger nogen inde med et link
> til en europæisk on line apotek
> som sælger receptmedicin

Jeg har lige sakset dette fra en intern ng. Jeg har dog ikke selv
efterprøvet det.

Jeg kender nogen der har købet receptpligtig medicin i UK og det virker
over nettet Jeg kan ikke huske hvilket firma de brugte, men produktet
hed Xenical og er et meget populært slanke preparat. Inden for UK er det
helt lovligt da det er lægen der udskriver recepten der har ansvaret for
at du er syg, det er der nogen læger i UK der mener at de kan over

Faktum er hvis du går ind på dette link er der links til mange der kan
levere medicin..... Sørg for at bestille fra en UK forhandler og ikke
en US da du ellers vil blive snuppet i tolden

http://www.google.co.uk/search?hl=en&lr=&cr=countryUK|countryGB&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=xenical+online+doctor&spell=1

Så håber jeg, at det du vil købe er til gavn for dit helbred

mVh Tove