så fik han et navn den bette...
Fra : Musen

Dato : 02-01-03 21:14

Ja efter at have søgt med lys og lygte har jeg endelig fundet navnet til
lillehesten. Han hedder nu Ronso. Faktisk var det et af de navne som Holm
foreslog, blot med o i enden istedet for e...Så tak for det Holm
Iøvrigt går det rigtig godt med ham. Han er faldet forbløffende hurtigt til,
og bortset fra, at han ikke er helt tryg ved min mand endnu, så skulle man
slet ikke tro at han har den baggrund som han har.
Han har været noget tøffeagtig det første stykke tid, og jeg var da også ved
at blive bekymret for om han mon var syg, for når de kom ud, gik han bare
hen og stillede sig så tæt op ad den store som hun tillod. Men så idag, skal
jeg lige love for at mine bekymringer blev gjort til skamme. Jeg lukkede dem
ud på ridebanen, for den lille fold er så bumlet nu hvor det er frost, og så
fik jeg set ham løbe. Først løb han rundt og legede med sig selv; lave
bukkespring, drejede rundt i luften, stoppede helt op for derefter at løbe
som skudt ud af en kanon op i den anden ende. Da det blev for kedeligt
rendte han rundt med Samson (vores grand danois) som var helt med på legen
en halv times tid, men så blev det altså for meget. Da han så ikke gad mere,
gik det ud over Nilco (min hoppe) som altså også skulle ud og løbe. Og tænk
han fik hende sq til at stejle, hvilket jeg aldrig har set hende gøre før
*GGG*
De var ude i fire timer, og jeg tror faktisk ikke han stod stille i al den
tid. Behøver jeg fortælle, at han lå og snorksov da jeg kom ind for at fodre
her for en times tid siden
Venlig hilsen Musen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-01-03 09:56

Hejsa

Hvor dejligt at læse at lillehesten -nu Ronso har fået det så godt hos dig
*S*

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 03-01-03 12:13

fint navn han har fået den bette pony

--
Hilsen
Annette

Fra : Marlene

Dato : 03-01-03 13:39

Musen <xxmivse@sol.dkxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e149d9f$0$180$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Snip

> [...]
> De var ude i fire timer, og jeg tror faktisk ikke han stod stille i al den
> tid. Behøver jeg fortælle, at han lå og snorksov da jeg kom ind for at

Ha, ha, jeg grinte godt nok, da jeg læste din historie. Hvor dejligt at
læse! Tillykke med din dejlige pony!

Mvh. Marlene.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 03-01-03 14:56

"Musen" <xxmivse@sol.dkxx> skrev i en meddelelse
> Ja efter at have søgt med lys og lygte har jeg endelig fundet navnet til
> lillehesten. Han hedder nu Ronso.

Hæh, jeg kom lige til at tænke på min lightervæske til min Zippologhter;
Ronsonol. Men med sådan en lille hest må det vel nærmest blive "et lille
Ronso-nor". *G*

mvh
Trond Øyvind Hermansen
- som har lidt feber og derfor ikke er lige klog at høre på hele tiden