Opsætningen til 3ds4 Studio i Dos
Fra : Bjarne B Jørgensen

Dato : 02-01-03 20:54

Jeg har kørt med 3ds4 studio i dos under Windows98, men som vi alle ved går
skittet ned og derved mistede jeg opsætningen.
Jeg har installeret det, og det starter, men det tager en evighed ved hver
billedebehandling.
Jeg kunne forestille mig at det er i enten Autoexec el.og Config-filerne der
mangler noget.

På forhånd tak
BBJ.

Fra : rhino620