Dell Inspiron 2650
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-01-03 18:32

Jeg regner med at købe denne model, men er der nogle som har nogen
erfaringer med sådan en maskine?

Lidt teknisk om computeren:
Sound Blaster Pro compatibelt 3D Lyd
Smart Lithium Ion Batteri
Internal 1.44MB floppy
Internal combo 56k modem / 10/100 network
128MB SDRAM/133MHz (1x128MB)
DVD-ROM 8x Internal (erstatter CD) & MPEG II Software
Mobile Intel Celeron processor 1.5GHz
Skærm: 14.1" TFT XGA (1024x768)
20GB Ultra ATA Harddisk
16MB DDR nVidia GeForce2GO 4xAGP 3D Graphics Card

Fra : melle \(9800\)

Dato : 03-01-03 22:48

Jeg kender flere som er utilfredse med deres dell-laptops, bla 2650, 2500 og
4100. Tastaturet går mod skærmen og laver ridser, Dell siger det kan poleres
væk, hvilket det også kan det første stykke tid, men til sidst bliver
ridserne permanente. Derudover er det nogle lækre computere

bo

Fra : pivnu

Dato : 04-01-03 15:16

Min kæreste sidder med en 2650.
Overhoved ingen problemer, det er en fed laptop til billige penge.
Grafikkortet kører godt. Han sidder på nuværende tidspunkt og kører
GTA3.

At Dell har en utrolig ringe kundeservice er så en anden ting. Efter
1½ måned opgav jeg selv at købe min 8200.