autoupdate af bios....Hjælp
Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 02-01-03 17:59

Hej allesammen...

Har for kort tid siden haft et ordentligt chrash på min computer. Jeg fik
efterfølgende i vide at jeg ligeså godt kunne formatere skidtet og starte
forfra. Fik at vide at det skyldtes at computeren automatisk havde forsøgt
at updatere bios, men var gået ned undervejs.

Mit spørgsmål er så: Hvordan slår jeg denne autoupdate fra i bios? Har et
ECS K7VTA3 bundkort....

Håber i kan hjælpe mig.

I er velkomne til at maile mig et svar, eller poste det her i gruppen.

mvh Finn Jørgensen

Fra : René Prebendorf

Dato : 02-01-03 23:15

"Finn D Jørgensen" <fnif@hhknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forfra. Fik at vide at det skyldtes at computeren automatisk havde forsøgt
> at updatere bios, men var gået ned undervejs.

Du siger formatere på ny, har du fået ny bios i ?
Det må du jo have fået ellers ville maskinen jo ikke starte.

> Mit spørgsmål er så: Hvordan slår jeg denne autoupdate fra i bios? Har et
> ECS K7VTA3 bundkort....

Manualen til L7VTA3 V3.1a hvis altså det er den version, siger intet om
autoupdate men kun manuel update, samt at den muglivis er beskyttet
af en jumper.

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : René Prebendorf

Dato : 02-01-03 23:20

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse

> Manualen til L7VTA3 V3.1a hvis altså det er den version, siger intet om
> autoupdate men kun manuel update, samt at den muglivis er beskyttet
> af en jumper.

Der skulle selvfølgelig stå K7VTA3 V3.1a

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 03-01-03 06:28

Jeg nulstillede bios via en jumper. Hvilket var det eneste jeg fik af
løsningsforslag på det. Jeg aner ikke rigtigt noget om subject, men fik bare
at vide at problemet nok skyldtes dette.

Men tak for hjælpen. JEg må prøve at finde ud af hvad der så gik galt.

FInn