bærbar pc
Fra : Jørgen S

Dato : 02-01-03 17:40

Hej med jer
Jeg har et spørgsmål, jeg skal bruge en kraftig bærbar pc, som ikke vejer al
verden, den skal have firewire eller usb 2.0, så skal rammen kunne
opgraderes til en gb eller der over.
Hvad skal jeg vælge.
Jeg har kigget lidt på en ibm t30, men der er ikke firewire port på.
Jeg skal bruge computeren til noget indspilning og redigering af lyd.
Håber på at i har nogle gode råd.
Mange hilsner fra
Jørgen
www.noeyes.dk

Fra : Søren Friis

Dato : 04-01-03 14:55

Hej Jørgen!

En IBM T30 er et meget fornuftigt valg, hvis din tegnedreng tillader det!
IBMs thinkpads er det bedste af det bedste når vi snakker om kvalitet.
Desuden synes jeg personligt rigtig godt om designet.
Hvis det er et problem at der ikke er Firewire eller USB 2.0, så kan det
jo tilføjes med en PCMCIA adapter.

Mvh Søren
(tidligere ejer af en Thinkpad 600, en Thinkpad 600E og nuværende ejer
af en Thinkpad T23)